Кой може да кандидатства по проекта?
Проектът е насочен към български граждани и български организации, които имат дейност, 100% се управляват и са 100% собственост на български физически или юридически лица, като са създадени не по-късно от една година преди началото на проекта 01.04.2024 г. Дигиталните услуги не трябва да са насочени, към следните дейности: запознанства, ескорт, порнографски или други развлечения за възрастни, наркотици, оръжия или военна техника, търговия с антики, благородни метали, камъни или произведения на изкуството, аукционна къща, заложна къща или други подобни, фалшиви потребителски продукти, игрални зали за видеоигри, събиране на дългове, бинарни опции или хазарт, рискови нерегулирани финансови услуги или инструменти, държане или управление на средства на клиенти и пенсионни схеми, платформи за групово финансиране, стрийминг компании, както и всяка дейност, която по наша преценка е неморална или незаконна.
Какви други изисквания има по проекта?
За да бъде проекта максимално лесен за кандидатстване и управление от страна на кандидатите сме свели изискванията до минимум. Освен посочените по-горе изисквания към кандидатите и дейностите, при реализация на услугите трябва да се включи логото на Фондация Подобри България като партньор. Изпълнителите по проекта са запознати с изискването и ще го осъществят след консултация с одобрените кандидати. След приключване на услугите по проекта одобрения кандидат трябва да попълни кратка анкета с мнението му за проекта, което ние можем да се използва за популяризиране на нашите инициативи.
Как се извършва одобрението на кандидатите по проекта?
Одобрението на кандидатите по проекта се извършва по реда на кандидатстване в съответствие с по-горе посочените изисквания до достигане на сумата от 1 000 000 лева в рамките на една година от началото на проекта до 01.04.2025 г. При намиране на допълнително финансиране проектът ще бъде продължен, като вече кандидатствалите няма да загубят реда си.
Какви са стъпките и сроковете след одобрение по проекта?
* До 20 работни дни след кандидатстването, ако е кандидатът е одобрен ще получите имейл с поздравление, като името му ще бъде публикувано в списък с одобрените кандидатури в секция новини към проекта.
* До 5 работни дни след одобрението партньорът за определените услуги ще се свърже с кандидата и ще предостави договор за тях.
* До 60 работни дни след подписване на договора според натовареността на компанията партньор, тя ще се започне работа по заданието на кандидата.
* До 5 работни дни след началото на работа по услугите кандидатът получава фактура за 50% от стойността на самоучастието му. Тази сума е гарантирана от Фондация Подобри България и ще бъде напълно възстановена ако съответния партньор не извърши предлаганата услуга в срок.
* До 60 работни дни след началото на работата по услугите кандидатът ще получи крайния продукт от реализацията на услугите.
* До 5 работни дни след получаване на крайния продукт, кандидатът подписва приемо-предавателен протокол, попълва на анкетата за проекта и получава фактура за останалите 50% от стойността на самоучастието му.
Какви дигитални услуги се покриват по проекта?
За услуги по проекта сме избрали тези с максимален ефект за постигане на по-добро дигитално присъствие, като ще добавяме и други услуги при намиране на изпълнител за тях. Към момента предлаганите дигитални услуги по проекта са следните:
* Изработка на презентационен уебсайт включваща професионално изработен презентационен уебсайт на WordPress с до 20 вътрешни страници, тема, плъгини, текстове, стокови изображения и превод на английски език.
* Изработка на онлайн магазин включваща професионално изработен онлайн магазин на WordPress/WooCommerce с до 100 продукта/услуги, плащане с карта, тема, плъгини, текстове, стокови изображения и превод на английски език.
* Изработка на лого включваща професионално изработено уникално лого във векторен формат.
* Изработка на каталог, включваща професионално изработен каталог до 100 продукта/услуги за дигитално разпространение в PDF формат.
* Изработка на презентация включваща професионално изработена презентация за дигитално разпространение в PDF формат.
* Фотосесия включваща професионална продуктова, интериорна или екстериорна фотосесия и обработка на до 100 снимки.
Кои са изпълнителите по проекта?
За изпълнители по проекта са избрани български фирми в областта на дигиталните услуги с голям опит и коректно отношение към клиентите, като се търсят и други изпълнители отговарящи на високите ни стандарти. Целта е одобрените кандидати по проекта да получат максимален ефект от предлаганите услуги за постигане на целите си.
Към момента услугите изработка на презентационен уебсайт и онлайн магазин се изпълняват от фирма Абсентико ЕООД с ЕИК BG200038405, повече за тях можете да научите на www.absentico.com, а услугите изработка на лого, каталог, презентация и фотосесия се изпълняват от фирма Фламейзинг ЕООД с ЕИК BG205385783, повече за тях можете да научите на www.flamazing.net.